Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново с Trentatre....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Абе някой замислял ли се е за предни апарати от Москвич 412. Спират много брутално, стига да са наред
    По-добре от Жигулка. Поне са някаква имитация на архаично 2-бутално Брембо
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #62
      Не знам дали си забравил или изобщо не си ги гледал, ама тия апарати са с по четри бутала. Имах Москвич 12 години и това му беше една от силните страни. Карал ме е да намалявам силата на сервото, едно също много добро решение при Москвич.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Не знам дали си забравил или изобщо не си ги гледал, ама тия апарати са с по четри бутала. Имах Москвич 12 години и това му беше една от силните страни. Карал ме е да намалявам силата на сервото, едно също много добро решение при Москвич.
        Помня ги. На Вартбурзите също са 4 бутални. Ма буталцата им са като напръстници и почти никога не работят и 4-те. Жигата обаче спира в пъти по-добре от Варга или Космич. По-кола си беше и тогава и сега. Все пак произхожда от Фиат.

        Иначе по темата всичко добре, ма в тия архаичните апарати (от соц возила) не влиза нито един нормалин диск. Нито диаметър събират, нито демелина на диска (вентилиран не влиза).

        Аз бая съм го мислил и единствения приличен, културен и горе-долу лесен вариант е да се вземе наготово 2-бутално Брембо от 75-ца, което влиза директно на ушите но 33-ковия шенкел. После обаче трябва да се изнамери подходящ диск, защото на 75-цата няма нищо общо диска, нито като захват, нито като ЕТ на самият диск. А накрая и няма да влиза всяка джанта. но все пак това е единственият начин 33-ката да започне да спира горе-долу добре и да влиза 14-ка джанта.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #64
          Ето как го решават този проблем в братска Англия:

          http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...s-on-33-a.html

          Са малко ще ме оплювате, че в темата се споменават апарати от Опел, нооо.... това изглежда най-евтиния и безболезнен вариант. Има и лоши страни - апаратите и дисковете идат тежички, но две убафф/евтин нема.
          Ако ми остане време ще преведа важните постове за тези, които не го употребяват ингилийзкия.

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
            Ето как го решават този проблем в братска Англия:

            http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...s-on-33-a.html

            Са малко ще ме оплювате, че в темата се споменават апарати от Опел, нооо.... това изглежда най-евтиния и безболезнен вариант. Има и лоши страни - апаратите и дисковете идат тежички, но две убафф/евтин нема.
            Ако ми остане време ще преведа важните постове за тези, които не го употребяват ингилийзкия.
            Аз също съм проверил този вариант, но въпросните апарати от Опел също не се намират много лесно. Аз все още си търся Опелски.
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #66
              Такаа....И за спирачките вече имам ясна концепция(то даже и цялата кола взе да се оформя малко по малко,но само на теория),и на окачване мисля да наблегна много,но до там имам малко време,за сега да тръгне колата....Та в този ред на мисли,искам да потърся още малко 16V,не да се спирам на първия изкочил варянт...За това още веднъж да си кажа: Ако някои има нещо в предвид или продава да казва.Четох за един двигател тука в форума,бил в гърция в морга в Серес.Само,че се га не мога да намеря темата нещо...Ако някои си спомня за какво ставаше въпрос моля да пише,че просто нямам търпение да си я подкарам колицата...
              Поздрави!
              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Аз също съм проверил този вариант, но въпросните апарати от Опел също не се намират много лесно. Аз все още си търся Опелски.

                От какъв опел трябва да са апаратите???????
                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                Comment


                • #68
                  ъъъ калибра турбо ?
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Wiliams Покажи съобщение
                    Такаа....И за спирачките вече имам ясна концепция(то даже и цялата кола взе да се оформя малко по малко,но само на теория),и на окачване мисля да наблегна много,но до там имам малко време,за сега да тръгне колата....Та в този ред на мисли,искам да потърся още малко 16V,не да се спирам на първия изкочил варянт...За това още веднъж да си кажа: Ако някои има нещо в предвид или продава да казва.Четох за един двигател тука в форума,бил в гърция в морга в Серес.Само,че се га не мога да намеря темата нещо...Ако някои си спомня за какво ставаше въпрос моля да пише,че просто нямам търпение да си я подкарам колицата...
                    Поздрави!
                    Като минеш Кулата и караш направо, точно преди Серрес има едно Т - образно кръстовище, където пътя завива на дясно за Солун ,а на ляво за Серрес. Точно на това кръстовище е въпросната морга. Там има и един огромен ротвайлер, но е пълен мързел и само гледа някой да го чеша и гали.
                    Добри мотори имаше и в Драма, на изхода за Кавала. Нея също ще я познаеш лесно, защото пред нея минаваш през изоставена жп линия!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Като минеш Кулата и караш направо, точно преди Серрес има едно Т - образно кръстовище, където пътя завива на дясно за Солун ,а на ляво за Серрес. Точно на това кръстовище е въпросната морга. Там има и един огромен ротвайлер, но е пълен мързел и само гледа някой да го чеша и гали.
                      Добри мотори имаше и в Драма, на изхода за Кавала. Нея също ще я познаеш лесно, защото пред нея минаваш през изоставена жп линия!
                      Е ще се ориентирам.Благодаря за инфото,само още едно въпросче: Двигателите се дават с комп и инсталацията към него нали? И май бях разбрал,че по 300 евра им търсят...Чакам аз тука отговор за едно 16V имало от Пловдив,ако не ще има една екскурзиика до Гърция....
                      Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                        ъъъ калибра турбо ?
                        Не, от Омега или нещо подобно, по-архаично. На калибрата междуболтовото разстояние на ушите на супортите.мисля, че е 100 или 110мм. При 33-ката е 75мм. Освен това захвата на Калибра, Вектра, Астра и др. по-съвременни Опели е като на Фиат. Резбата за болтовете е в съпорта, и ушите на шенкелите са проходни. При тях супорта седи откъм диска, а при 33 е точно обратното.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #72
                          тия банджо връзки са супер ташак. така като сте почнали, разкажете и за задните спирачки от барабани на дискове как става и с какви апарати и съпорти.
                          точка

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                            тия банджо връзки са супер ташак. така като сте почнали, разкажете и за задните спирачки от барабани на дискове как става и с какви апарати и съпорти.
                            Апаратите и дисковете са лесни. Взимаш ги от 145/6
                            Трудно се намират главини с шенкели от 33-ка фабрични за дискове. Без тях нищо не може да се направи.
                            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                            Comment


                            • #74
                              Такаааааа....След обстоен преглед решихме с колегите от сервиза,че ще си имам 33-ка за части...Оо не въобще няма да си закривам хубавата темичка аз,даже ще отворя още една,ама в друг раздел на форума ... А тази тема си остава защото съм хвърлил око на ето това:
                              http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...092&f1=details , ще карам аз 16V и това е... Моята много искам да я стегна ама просто ми се кара а и лошото време вече е факт...Ще и пусна една тема за части ако някой се интересува ще я намери в раздел-Продава-Авточасти и аксесоари...А темата си остава активна,100% ще има още една 33-бегачка освен на Крис във форума ....
                              Поздрави!!!

                              Alfa Romeo 156SW 1.9JTD,Fiat Punto 1.2 16V Sporting,Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp-ex,Alfa Romeo 33 1.3L IE-ex,

                              Comment


                              • #75
                                Колата от линка е такава тоалетна, че фантазията ти ще забледнее като я видиш наживо. В картера има жесток удар, буквално се гъделичка с лагерите
                                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                                Comment

                                Working...
                                X